Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

Оплата товару

Оплата

Ми доставляємо замовлення по всій території України.

Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі вибрані товари є в наявності, то потрібна вам пошта доставить замовлення протягом 1 дня – 1-тиждень, залежно від віддаленості Вашого регіону. Якщо замовлений товар відсутній складі, то максимальний термін доставки замовлення може становити 8 тижнів. Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якнайшвидше, і 90% замовлень клієнтів відправляються протягом перших 3 тижнів. У випадку, якщо частина товарів з Вашого замовлення через 3 тижні не надійшла на склад, ми відправимо всі наявні товари, а потім за наш рахунок надішлемо Вам частину замовлення, що залишилася.

Способи оплати:

  • Податковий платіж
  • Онлайн-оплата карткою

Інтернет-магазин – сайт, що має адресу в мережі Інтернет. Товар – продукція, представлена ​​на продаж в інтернет-магазині.

Клієнт – фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення. Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта для придбання Товару.

Транспортна компанія – третя особа, яка надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:

1. Загальні положення

  1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
  2. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, визначеними цією Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет-магазину.
  3. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та оплатити товар.
  4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.

2. Оформлення Замовлення

  1. Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
  2. Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, яку надає Клієнт при оформленні замовлення.
  3. Замовлення Клієнта може бути оформлене  в Інтернет-магазині.
  4. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
  5. Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або за телефоном, вказаним Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде  недостатня кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.
  6. Товар представлений в каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
  7. Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, вартість за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
  8. Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу тощо. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
  9. Не пізніше 1-ї доби, після передоплати, у разі анулювання передоплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.